HTML

játékmester

"A szerencse olyan, mint a Tour de France: egész évben várod, aztán észre sem veszed, és már el is múlt." (Idézet az Amelie csodálatos élete című filmből)

Friss topikok

Linkblog

A nap cáfolata -Dzsudzsák Balázs nem lesz kampányarc

Játék_mester 2010.01.27. 14:31

A stop.hu cikkét a kesport.hu vette át:

"Balázst nagyon zavarja az egész hisztéria. Biztos, hogy nem lesz a Fidesz kampányarca! Nem az igazság tudódott ki. A Fidesz érdeklődött, de csak annyi történt, hogy Balázs egy olyan nyilatkozatot tesz, amiben elmondja, hogy olyan kormányt szeretne, amelyik a sportot, azon belül is a labdarúgást támogatja. Ez a lényeg" – mondta a STOP érdeklődésére Vörösbaranyi József.

"Nem is értem, hogy miért így került ki a sajtóba! Az én számból ilyen biztosan hangzott el, hogy én lennék a Fidesz kampányarca!" – hitetlenkedett Dzsudzsák.

"Többen azzal hívtak fel, hogy én vagyok a Fidesz kampányarca. Mindenkinek elmondtam, hogy ez egyáltalán nem így van. Jobb, ha mindenki tiszta vizet önt a pohárba" – véli a válogatott szélső. Alapos tehát a gyanú, hogy Dzsudzsáknak a megfogalmazással, mármint a “kampányarc” kifejezéssel volt a legnagyobb baja. Mivel egy leendő Fidesz-kiadványban egy mondatban foglalja össze vágyait, már ami a sportot és a politikát illeti. "Nem vagyok oda a politikáért! Továbbra is focista vagyok és az is maradok"– jelezte az eindhoveni szélső, hogy a maga részéről lezártnak tekinti a kampány-ügyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmester.blog.hu/api/trackback/id/tr321706502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása